منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 384
بازدید کل : 99923
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






برنامه آموزشي سبك جهاني كانگ فو توآ- 21

اهداف :داننشگاه علمي كاربردي در واقع حضور مفاهيم در مباني زندگي است وتجسم عيني university به bihaversity است در عصر ماشينيزيم امروز ،سلولهاي بنيادين، نانومتر وتبديل جهان به دهكده اطلاعات مي توان با تصويب اين طرح به عنوان رشته علمي كاربردي به زندگي عارفانه هزاران نفر مربي ودهها هزار نفر هنر جو فضاي علمي داد و تحقق مصداق آيه شريفه ((هل يستوي الذين يعلمون لا يعلمون)) آيا برابرند كساني كه مي دانند با كساني كه نمي دانند . روح آنان را عصرا گين نمود.

تاريخچه :

فنون رزمي و مرامهاي پهلواني از زمان زرتشت همسو با تشكلهاي نظاميگري در ايران بوده طوري كه ف فرزند زرتشت نيز در 15 سالگي موفق به دريافت گيتك قرمز مي‌‌شود . قدمت كانگ فو به 5035 سال پيش در ايران مي‌رسد .

35 سال پيش بشكل هنرهاي مدون رزمي مطابق با فيزيولوژي انساني توسط پیر طریقت عضو 11 نفره شالبندان قرمز جهان در مراحل تكنيكي مدون و هفت مرحلة آن آموزش داده شد . بنيان علوم فوق بر مبناي هفت مايگاه ( ) در دانشكده انشاء تن و روان : انشاء يعني خلاقيت ، تن و روان و وديعه الهي كه فقط كمال آن درگرو خلاقيت به عهده انسان گذاشته شده ، طرح ريزي گرديد . سپس چهارده مرحله سيستم تكاملي تكنيكي آن توسط يكي از شاگردان ايشان دكتر احمد سلامي بر همان مبنا طراحي و با توجه به تخصصهاي دانشگاهي در بيومكانيك قسمت اعظم آن در دانشگاه تربيت مدرس تهران پي‌ريزي گرديد . بجهت اجرائي و عملياتي نمودن طرح فوق با استفاده از برنامه‌ريزي ها ي آكادميك در پنج مقطع تحصيلي ( كارداني –كارشناسي-كارشناسي ارشد –دكتري –پروفسورا ) طراحي و اكنون مدت 20 سال است كه به همان شيوه تدريس مي‌شود و امروزه صدها نفر از اعضاء موفق به اخذ مدارك علمي درون سبكي گرديده‌اند . اين سبك داراي اساسنامه بوده كه در فدراسيون ورزشهاي رزمي تربيت بدني جمهوري اسلامي ايران مورد تصويب قرار گرفته و مبناي چارت سازماني آن نيز با عنوان دانشكده انشاء تن و روان درج گرديده است . اكنون با تصويب شوراي عالي 65 نفره اساتيد اين سبك از سراسر جهان به مركزيت ايران مقرر گرديده از طريق دانشكده مجازي بر روي اينترنت از كليه هموطنان بخصوص دانشگاههاي داخل و خارج از كشور به صورت داوطلب پذيرش نمايد .

نتيجه :

با اين برنامه امكان دست يابي بشر به بهترين حالات فيزيولوژيكي وسلامتي تن وروان دست پيدا خواهد كرد به عبارتي علمي كاربردي كردن متغيير هاي معيشتي تحقق پيدا خواهد نمود و آن روش نوين علم ،عمل و شكوفائي با خلاقيت هاي انسان است كه بتواند با كمترين هزينه هاي زماني ، مكاني و اقتصادي با تكيه بر بيو ريتيم به بالاترين و بهترين بهره هاي سلامتي تن وروان كه نياز بشر امروز است برسد.

قرارداد ثبت نام

دانشجوي محترم قبل از شروع مراحل ثبت نام خواهشمند است تعهد نامه زير را به دقت مطالعه نموده و چنانچه مورد قبول جنابعالي قرار گرفت گزينه ( access) را انتخاب نماييد بديهي است كه تأييد شما به منزله قبول اين قرارداد مي‌باشد و در صورت عدم تأييد اين قرارداد نمي‌توانيد مراحل ثبت نام را انجام دهيد .

1 - سبك جهاني كانگ فو توآ- 21 كه اساسنامه آن به تصويب سازمان تربيت بدني و فدراسيون ورزشهاي رزمي نيز رسيده است در سازمان ساختاري خود داراي كلاس ، كانون ( 7 الي 14 كلاس) ، دانشكده واحد استان ، شهرستان و ساير كشورها ( هر دانشكده 7 كانون) مي‌باشد كه بر همين مبنا و بر اساس اساسنامه مصوب خود اقدام به تشكيل دوره‌هاي مختلف عملي و علمي تحصيلي در مقاطع ، (كارداني ، كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكترا ) نموده است . ساختار مديريتي كانگ فو توآ- 21 متشكل از شوراي عالي دانشكده 65 نفري و 7 نفر عضو انديشكده شالبندان مشكي و سرخ به منظور ارتقاء دانش علمي و عملي مشتمل بر هفت مايگاه ( فيزيولوژي ، پزشكي ، روان شناسي ، علم و تاريخ ، فلسفه ، روح و روان ، ذن ) و 21 مرحله تكنيك و تركيب و عكس العمل سازي مي‌باشد و طي تصميمات اتخاذ شده و تأييد نهايي اقدام به آموزش از طريق اينترنت نموده است .

2 – پس از اتمام دوره‌هاي (كارداني ، كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكترا ) مدارك فارغ التحصيلي تحت عنوان تربيت بدني با گرايش بيومكانيك به فارغ‌التحصيلان اعطا مي‌گردد .

3 – مداركي كه از طريق اين سبك با عنوان بيو مكانيك تربيت بدني با گرايش كانگ فو توآ -21 ارائه مي‌گردد صرفاً درون سبكي بوده و طبق اين قرارداد در هيچ مكاني قابل ارزيابي تحصيلي بودن آن تضمين نمي شود مگر درون سبكي . ولي طبق رايزني‌هاي انجام شده با دانشگاههاي داخلي و خارجي اقدام به اخذ مدارك مربوطه دانشكده ها شده كه به محض كسب مجوز و توافق از نظر نازلترين قيمت مدارك برابر ضوابط آن دانشگاه تبديل خواهد شد .

4 – به دانشجويان بعد از اتمام دوره‌هاي فوق الذكر علاوه بر مدرك تحصيلي ذكر شده در بند 3 ، حكم فني و مربيگري رسمي نيز اعطاء خواهد شد كه پس از اتمام دوره كارداني مي‌توانند با شرايط سازمان تربيت بدني جمهوري اسلامي ايران به دوره‌هاي مربيگري رسمي معرفي و شركت نمايند و در اقصا نقاط جهان اقدام به تأسيس كلاسهاي كانگ فو توآ- 21 وابسته به دانشكده انشاء تن و روان ( مركز ) نمايند . دانشكده نيز هدايت و حمايتهاي خود را از آن كلاس يا كانون بر عهده خواهد گرفت .

پذيرش دانشجو :

1 – داشتن حداقل ديپلم يا دانشجوي دانشكده انشاء تن و روان يا دانشجويان ساير دانشگاههاي معتبر دنيا ( داخل و خارج از ايران )

2 – فارغ التحصيلان ساير رشته‌ها نيز مي‌توانند با شرط گذراندن دروس پيش نياز علمي و عملي با تعيين معاونت آموزش و طي نمودن واحد هاي پيش نياز، در يك مقطع بالاتر تحصيل نمايند .

تبصره 1 : از بين داوطلبان دانشگاههاي داخل و خارج يك نفر دانشجو و يك نفر عضو هيئت علمي با اخذ معرفي نامه مي‌تواند بورسيه شود و نمايندگي رسمي دانشكده انشاء تن و روان كانگ فو تو آ 21 را در آن دانشگاه و ساير دانشگاههاي هم جوار نيز به عهده گيرد .

تبصره 2 : نحوه ارائه و آزمون تكنيكها با توجه به شرايط فرد ( افراد عادي و سالم – افراد با 50 % معلوليت و افراد زمين گير ) اخذ خواهد شد .

 

برنامه آموزشي

دوره كارداني دانشكده انشاء تن و روان برنامه آموزشي سبك كانگ فوتوآ- 21 در سه فصل (دروس عمومي- اختصاصي و سر فصل دروس) به شرح پيوست تصويب شده و مقرر مي دارد.

ماده 1- برنامه آموزشي دوره كارداني از تاريخ تصويب براي كليه شعب در جهان تحت عنوان دانشكده هاي مركزي واحد كشورها و شهرستانها و مراكز آموزشي فني تحت پوشش دانشكده مربوطه لازم الاجرا مي باشد.

ماده 2- كليه همراهان تحت پوشش سبك كانگ فوتوآ- 21 مستقر در دانشكده ها و مراكز آموزشي فني تحت پوشش دانشكده هاي مربوطه مركزي ملزم به گذراندن دروس ارائه شده بوده و كسب نمره عملي در خط آناتوآ و آتادو و سوتو منوط به قبولي در آزمون فني در مركز آموزش فني كه به تاييد مسئول دانشكده واحد شهرستان نيز رسيده باشد خواهد بود.

ماده 3- نمره عملي اختصاصي منوط به قبولي در آزمون فني دانشكده هاي واحد شهرستان است كه مي بايستي كميته فني و مسئول دانشكده مربوطه آن را تاييد نمايند.

ماده4- مشخصات كلي و برنامه درسي دوره كارداني سبك كانگ فوتوآ- 21 در 3 فصل جهت اجرا به دانشكده‌هاي تحت پوشش دانشكده مركزي با سازمان فعلي ابلاغ مي‌گردد.

سبك كانگ فو توآ- 21 به جهت شناخت بهتر كانگ فو آموزان و سوق دادن ورزش و بالاخص نو آموزان اين سبك و حركت هاي عمليشان به مسير علمي و جهت هماهنگي اين ورزش اصيل با علم زمان دوره علمي ( كارداني) كانگ فوتوآ‎ را به اجرا گذاشته تا در نهايت مربياني تربيت نمايد كه بتوانند از روي اصول و متدهاي علمي كار عملي انجام داده و آموزش دهند.

اين دوره بر اساس واحدهاي تئوري رشته تربيت بدني در سطح كارداني و واحدهاي عملي خطوط تا سطح خط 6 بوده و در واقع تلفيقي از علوم تئوري تربيت بدني و علوم و خطوط ديناميك يا علمي كانگ فوتوآ- 21 مي باشد.

دوره كارداني تربيت بدني كانگ فو توآ- 21 شامل 57 واحد بوده كه 13 واحد به صورت عملي ( خطوط كانگ فوتوآ- 21) و 44 واحد تئوريك شامل دروس عمومي و پايه و اختصاصي رشته كانگ فوتوآ- 21 (طريقت دانايي) مي باشد.

اهداف دوره كارداني

1- اجراي 6 مرحله از 21 مرحله تكنيكي متكي بر فيزيولوژي انساني .

2- التزام عملي به 7 مايگاه كانگ فوتوآ- 21

(فيزيولوژي- انشاء پزشكي- روان شناسي- تاريخ و علوم- فلسفه- روح و روان- ذن).

3- تربيت و آموزش همراهان در سطح كارداني تربيت بدني در مربيگري سبك كانگ فوتوآ 21.

4- انجام كار عملي از روي متدهاي علمي تمريني.

5- تربيت و آموزش مربيان و همراهان در قالب دانشكده انشاء تن و روان و شعبات آن در جهان.

طول دوره و شكل نظام

متوسط دوره كارداني دانشكده انشاء تن و روان 3 سال است دروس به صورت نظري و عملي عرضه مي شود به هر واحد درسي از نوع نظري در هر ترم 17 ساعت و براي هر درس عملي 34 ساعت اختصاص مي يابد دروس عملي سبك كانگ فوتوآ- 21 به صورت متوسط 62 ساعت در واحد منظور شده و بر حسب نوع خط تعداد ساعات متفاوت است كه در جدول دروس مشخص است.

واحدهاي درسي

تعداد كل واحدهاي درسي كارداني:

كانگ فوتوآ- 21 (57) واحد به تفكيك زير ميباشد:

الف: دروس عمومي 1 واحد

ب: دروس تربيتي 6 واحد

ج: دروس پايه و اصلي 22 واحد

د: دروس اختصاصي 19 واحد

انسان شاهكار جهان كه داراي قدرتي نامحدود و سلسله اي از شعور و انديشه است ، بايد وي را در حريم معنويت جستجو كرده ، بدين آماج و توان ، و تو اي انسان كه برما انديشه و تفكر آغاز نمودي ، اين راه راهي بي پايان ، و انديشه جهان و انسان ، انساني بيزمان يا فرهنگ زمان در بيزمان است.

راز راهبران پير معبد انشاء در كانگ فوتو آ ، اسرار تفكر و فلسفه آنهاست ، كتاب كانگ فوتوآ و يا همان توآست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah